Round and round, here we go again..

.. Same old story, the same old end.
Turn my head, I turn back again.
Same old stuff never ends!


Det gick ju sådär med med mitt skrivande här, jag är helt enkelt ingen bloggare =/

Men idag kände jag för att skriva lite faktiskt, med tanke på den/de förvirrande vecka/veckor som varit. Vet inte hur jag ska förklara mig, förutom att folk i min omgivning har visat sig vara något jag inte trott de var innan. So here we go again, detta är inte första gången, och inte heller andra. Har varit med om liknande situationer innan och vet fortfarande inte hur jag ska hanter det, om jag ska vänta och låta det rinna ur sanden, eller om jag ska sätta en gräns för allt nu. På något sätt lyckas jag iaf alltid göra fel. Så vi får väll se vad som händer framöver. Och ni som känner mig vet hur ja är, så fråga inte, ni kommer märka med tiden.

Och till dig: Gör aldrig om det du gjorde, tänk efter innan om det verkligen är värt det.

Kommentarer
Postat av: Lajna

mitt lilla hjärta har börjat blogga igen :) <3

2009-05-15 @ 00:27:16
URL: http://allthewayaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0