Back on track.

Så, nu var det dags för mig att börja skriva igen efter en väldigt lång bloggtorka.

Vart ska man börja?
Prag iaf var sjuk kul.! En helt underbar resa med mina pärlor Kim, Anna och Lina. Även Carro och Tinde joinade oss eftersom dom hade bokat exakt samma resa förutom att vi bodde på olika hotell =).

Och här har vi oss

PRAHA DRINKING TEAM



Min goda vän Lina har flyttat hem igen och det har blivit en del festande på senaste tiden, gött som fan :). Roliga filmer finns på Linas blogg =) (Allthewayaround.blogg.se).

Ne nu får det räcka för idag, ska upp tidigt imorgon för att jobba. Slänger upp en bild på min nya tattoo snabbt först =)



Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Lajna

ååååååh älskling, uppdatera lite mer ;)

2009-05-10 @ 14:58:58
URL: http://allthewayaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0