Liten update.

Fredagskvällen spenderade jag med Kim, Michelle och Mona, mer behöver jag inte nämna här men vi hade sjukt kul iaf, ellerhur tjejer? =)

Pragresan är bokad och klar, så den 1 april bär det av med Anna, Kim och Lina. Det ska bli spännande och väldigt kul hoppas jag.   Btw saknar Anna, hon är sjuk =(

Ikväll blir det myskväll hos kim, hoppas även Mona och Michelle kommer dit, det vore trevligt =) och på Fredag fyller Michelle år och då blir det kalas hemma hos Kim, kuul =)

Imorgon blir det upp och jobba, samma sak på måndag, tisdag, torsdag, lördag, söndag och måndag igen. Ganska mycket jobb denna veckan, och sen ska jag plugga på det också, segt som fan. 

På tisdag är det den 17 Mars och då måste jag ta mig tid till älskling på våran 1 års dag. Puss på dig ♥

Nu fick ni en liten update =) ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Mona

hihihi a tro fan vi hade kul !!!

2009-03-14 @ 14:31:09
Postat av: Michelle

Det var tvär kul igår. Och vi kommer ha lika kul på Fredag! :D

2009-03-15 @ 00:28:53
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0