Min dag!

God kväll!

Jossis skönhet här och skriver. Ska berätta om min dag:D
Jag har vart i arbetsförmedlingen med artan för att han inte vågar ta tag i sitt liv själv. Han behövde lite stöd av mig för att våga gå dit. Sen åkte vi in till siba en sväng och kollade lite på allt möjligt. Senare åkte jag hem och spelade datorspel som jossi tycker är väldigt mesigt av mig, men jag är STOLT:D haha. Och nu sitter jag här med min älskling. Hon började sin matte B kurs idag och har vart jätte duktig för att hon är bäst i världen, och jag döööööööööööööööööööör för henne. Jag skulle kunna skjuta mig själv för henne, helt sjukt vad KÄR jag är=D och nu ska vi se på en film som heter JCVD med Jean Claude Vandamme, sen ska vi mysa och sova.

Shpend älskar Josefin och Josefin älskar Shpend, ÄGDA.  // SHPEND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0