Dålig dag.

Eftersom Lollo klagat på min dåliga update så tog jag mig orken till att skriva lite idag. Kanske inte den bästa dagen för mig att skriva eftersom jag har haft en väldigt dålig dag. Men men sånt händer.

Har absolut ingenting kul att berätta, bara det vanliga: jobb, plugg, lite fest, vänner/pojkvän. Samma sak imorgon och resten av månaden också tills den 28:de för då åker vi till Tyskland =). Så jag har iaf någonting att se fram emot.

Jusst det, kom på att jag har firat två viktiga födelsedagar, Stort grattis till er tjejer. Lollo och Lina 20 år =).


Men nu ska jag gå och lägga mig, ska ju upp och jobba imorgon. Har verkligen ingen lust vill bara vara för mig själv egentligen men det går jue inte så godnatt.


Kommentarer
Postat av: L to the ina

tack hjärtat (L)

2009-02-09 @ 11:27:25
URL: http://allthewayaround.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt rätt med bilden jos! därför jobbar jag inte, utan går i skolan ;D haha.

2009-02-10 @ 18:12:29
URL: http://im-s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0