Tisdag

Dagen började med med ett personal möte med jobbet vid halv 3 tiden, tyvärr var det bara jag, mamma, Emilie och Eulona där så det blev inte mycket till möte. Jag som hade hoppats på att Mimoza skulle vara där och snacka massa skit, för det är hon bra på =). Efter mötet så åkte jag till café Mio för att möta Lollo och Emma, vi skulle egentligen plugga men så blev det inte. Vid kl halv 6 drog vi oss mot svingen för att gå på våran 3 timmars långa matte lektion. Till en början gjorde vi brs ifrån oss och pluggade en del, men mot slutet blev det väldigt mycket dirty talk om våra pv´s hehe =), men kul var det iaf. Klockan blev tillslut 9 och vi åkte hemåt, fast först ett stopp på Mc donalds för min och Emmas del.  Mätta och belåtna hoppade vi på var sin buss och jag mötte Anna som nu är här med mig och myser framför tv´n =)

Grattis förästen till Emma och Alex som har 6 månader idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0