Snart, Snart!

Snart är det lördag och då bär det av till Tyskland med Yoyo, Emma och Lina :D, hehe fan vad skoj.

Men iaf, inte mycket har hänt sen ja skrev sist. Jag har jobbat hela helgen och varit barnvakt (som ni ser här under). Måndagen började också med jobb, och efterdet blev det shopping på Backaplan med Emma =) och sedan Paprika. Ca kl halv 7 åkte vi hem till Lollo för att göra klart det sista på läxan, men som vanligt blev det inte mycket plugg :P.

igår blev jag väckt vid 11:00 av min älsklade gris som ville gå ut och leka, och bortskämmd som hon är fick jag dra mig upp ur sängen och gå ut.


Lollo och Emma kom till mig för att plugga kl 2, och den här gången fick vi faktiskt ganska mycket gjort =). Kl blev halv 6 och det bar av till lektionen för att plugga ännu mera. Jag var hemma igen vid 9 och Anna kom för att titta på film, men så blev det inte. Vi gick istället ner till Kim och tog en cigg med henne =).

Idag ligger jag förtfarande med pyjamansen på och kollar på tv, ska antagligen inte göra så mycket förutom att Kim kommer förbi mig snart och pratar ut lite, det kan du behöva vännen  ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååh vad söt Akira är :) Har ju inte sett denna vackra dam irl, men förstår att den där tykna taxen du berättade om blev grön av avund. Ha en underbar Tysklandstripp. Kramar från Lotta.

PS. Lägg ner dom där bantningsfunderingarna på direkten, du är kanonfin som du är. Så det så!

2009-02-27 @ 10:15:12
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0