Fel.

( Detta inlägget skulle jag lägga upp i går eftermiddag egentligen men mitt internet var tyvärr inte på min sida)

Oj oj vilken seg onsdag jag har haft, men det är ju inte så konstigt då vi var ute på Hard Rock igår. Kvällen började hemma hos Sofie E, det var jag Sofie, Lina och Mikaela som förfestade lite och spelade ett väldigt kul spel som heter Alias =). I Alias ska man försöka förklara ord med andra ord vilket kanske inte låter så kul men det var de. Jag har ett ganska roligt exempel när Lina skulle förklara ordet ren för mig.

L: det blir man när man duschar
J: blöt, våt?
L: Neej, när man tvättar bort sminket från ansiktet.
J: ahaa, ful?


det låter nog inte lika kul som det egentligen var men men. Sedan bar det av till Hard Rock och det var faktiskt en sjukt lyckad kväll, nästan perfekt.

Idag har jag bara varit hemma förutom en kort stund när jag och Lina hämtade Sofie och sen käkade Mc donalds. Fast jag hann ju även möta min favorit Anna på en snabb cigg innan hon skulle hem och sova =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0