helgen.

Fredag (Otursdagen): Jag klarade av dagen utan större problem, förutom lite tråkigheter där på morgonen. Hela Fredagen spenderades iallafall hemma hos Johanna. Vi gjorde inte särskilt mycket, åt, diskade, åt, diskade och åt lite till hehe. Senare mot kvällen så fick Johanna för sig att hon skulle gå ut med Nicole och Lina. För min del blev det inget festande, fast det gör ingenting, skulle ändå möta älskling på Centralen vid 22:00 tiden. Så efter jag mött Shpend så bar det av hemmåt och vi gick och la oss och kollade på tv, han somnade nästan med en gång medans jag kollade klart på en film som gick på tv3.

Lördag (Alla hjärtans dag): Vi vaknade ganska tidigt på denna överskattade dag. Om jag inte minns fel så var klockan runt 09:00, då låg vi bara kvar i sängen och myste tills jag gick ner till Johanna en stund. Hos Yoyo berättade hon lite om hennes utekväll och sen gick vi ner till Hemköp för att hon skulle köpa mjölk. Väl nere i affären kunde jag inte låta bli att köpa en liten sak till älskling även om vi bestämt att inte ge varandra något, men han fick en fint kort med ett comviq kompis i. Senare på kvällen blev jag rastlös så jag övertalade honom att följa med till Lollo och Elias för att spela Vem vill bli miljonär, det var väldigt kul faktiskt men älskling var jätte trött så vi åkte hem och la oss.

Söndag (vanlig söndag): Idag vaknade vi ca kl 11:00 och låg kvar i sängen och kollade på Lets dance reprisen. Efter det åkte vi in mot stan för att Shpend skulle ta tåget hem, Precis innan vi sa hej då fick jag ett samtal av Mimoza som behövde hjälp på jobbet. Så då bar det av till jobbet för att hjälpa henne. När jag kom hem igen träffade jag min favorit Anna som ja inte träffat på några dagar nu för att hon har jobbat. Vi satt på min gård och pratade lite skit som vanligt innan vi drog oss hemåt då båda ska upp och jobba imorgon.

Nu ska jag kolla klart på Beck och sedan sova, Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0