Sjuk.

Ligger hemma och är sjuk. Ganska komiskt eftersom jag skojade med Anna igår om det, så hade jag feber hela natten och nu har ja blivit förkyld. Har legat hemma hela dagen och blivit ompysslad av mamma med glass, panodil och te (tack mami) =). Mår bättre nu iaf, så var nere på Järntorget och tog en kaffe med Anna för ett tag sen. Skönt med lite luft när man varit hemma en hel dag. Klarar inte av att inte vara ute eller inte träffa mina vänner på en dag, då får jag panik :P. Shpend klagar alltid på mig att jag inte kan ta det lugnt. hehe.

Väldigt tråkigt inlägg för ingen bryr väll sig om jag är förkyld eller inte.
Men har så tråkigt jusst nu, får hoppas på att frugan ringer snart så vi kan prata lite skit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0