Seg dag.

Jobbade imorse igen, ganska segt men trevligt sällskap av Katrin =), sen var det hem och kolla på våra bästa år hehe men somnade mitt i programet. Vaknade vid halv 4 igen och ringde Sofie och kollade om det hänt något nytt med jobb och lägenhets letandet i Malmö. Inte mycket nytt men vi ska inte ge upp, förtsätter leta imorgon och resten av dagarna tills vi får något.

Har tagit en långpromenad med Anna runt majorna, vi gick förbi Kim och tog en cigg med henne också. När vi kom hem till mig igen ränsade jag min garderob, slängde massa gamla kläder för att få in allt  nytt från New York =). Ella kom förbi en stund och vi pratade lite om kärleksproblem, eller hennes iaf för jag har inga just nu <3.

Innan vi skulle skiljas åt gick vi ner till T-livs och köpte godis och Julmust (ÄLSKAR JULMUST!), så nu ska jag sätta mig och kolla B-serier på mtv.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0