Onsdag.

Idag är jag helt borta, visste inte ens vilken dag det var, har frågat Anna nu 2 gånger :P.

Men iaf, nu är jag trött på att vara sjuk, har mått dåligt nu i över 1 vecka och inte gjort mycket alls. Så idag vill jag gå och fika med Johanna och prata lite skit (det behövs ibland), jusst nu är det mycket som pågår bland tjejerna. Vi är sånna drama queens hehe.

Idag har jag också ansökt till en matte B kurs, som är bra att ha när jag söker till högskolan. Så nu börjar jag plugga igen v:3. Sen skickar jag ansökan till högskolan i Mars och börjar plugga i September (3 år). Om jag kommer in, det hoppas jag. Så nu är det bara att skriva upp sig på föreningens studentlägenheter och hoppas att en blir min i September =). Känns skönt att äntligen veta vad jag vill göra av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0