Måndag.

Håller på att fixa min blogg men behöver en paus, fortsätter med det igen senare eller imorgon.

Det här dygnet har varit en mardröm för mig,  blev ännu sjukare än vad jag redan är igår kväll. Kunde inte sova på hela natten så kl 5 imorse fick jag nog, tog på mig vinterjackan och gick ner till Axess akuten. Som tur var det ingen kö, så jag träffade en läkare och han gav mig pencelin som jag ska äta nu i 10 dagar. När jag äntligen kom hem igen fick ja sova i 4 timmar innan jag vaknade och fick springa ner till apoteket och köpa värktabletter. Men nu mår jag iaf bättre =) ska gå och göra mig en soppa och dega framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah duktiga jossi fixar utan sin lina :D

2008-11-25 @ 16:14:27
URL: http://allthewayaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0