I´m back

I´m back in the blogg world!
Känns ganska skönt då det har hänt lite roliga saker som jag gärna vill berätta. =)

Idag är det bara en vecka sen som jag kom hem från New York, en sjukt rolig resa med min johanna, hennes mamma, min mamma och min syster. Det är värkligen en helt underbar stad och vi hann med så mycker på bara en vecka. Fast mestadels var det shopping (I looove) :). Kommer lägga upp massa bilder från resan när ja fått de av johanna och min syster.

Och så igår var jag med frugan och vi har äntligen fått ork att gå in och kolla jobb och lägenhet i Malmö :) så nu är vi en bit på vägen iaf, hittade ganska många bra lälgenheter till bra pris så Malmö here we come.

Var även på Gretas igårkväll med Lollo och Danny, tack vänner för en underbar kväll :)


En bild på mig och Babe i New York

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0