Helgen.

Det var en riktigt bra helg faktiskt =)

I fredags var jag hemma och kollade film och åt godis med Anna :) en riktigt mysig kväll med den bäst (jag vet att du kommer läsa detta Anna) haha.
 
På lördagen jobbade jag från kl 8-16, sen var det hem, duscha och byta om för utgång med Lina och Boll =), träffade även kim på Flame och Dino och Alan joinade oss senare. Vi skulle vidare till Inferno men Älsklingen ringde och överaskade mig med att han och Osman var på väg till mig. Så Jag träffade dom och vi gick till Razzia istället med Lollo och Elias =) Jätte roligt var det. Efteråt åkte vi hem till mig och somnade nästan med en gång.

Idag ska ja bara ta det lugnt för ska jobba imorgon med. Har precis följt killarna till bilen och nu ska ja äta Pizza =)

Tack älskling för att du överaskade mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0