En lång natt och ett långt inlägg.

Det har varit en låång natt för min del. Har sovit ca 3 timmar, härligt härligt.

Skulle igentligen ha en lugn kväll med Johanna, Carro och Eva :) kolla på sing a long och spela sällskaps spel. Men så blev det inte, eller jo jag hann kolla på sing a long innan Shpend ringde och påminnde mig om att jag skulle komma till honom (hade hoppats på att han glömt) eftersom jag skulle upp och vara barnvakt kl halv 10. Men för att undvika disskutioner och för att jag saknade honom såklart så bar det av till Trollhättan. Tog bussen kl kvart i 12 och skulle ringa honom när jag var framme kl 1. Eftersom han var på Lipz så fick jag ringa som en galning innan puckot svarade, men iaf så möttes vi på torget och han hade nog fått i sig en öl för mycket hehe. Aja kl var iaf halv 2 kanske och bussarna hade slutat gå så vi började promenera hem mot honom. Trötta, frusna och irriterade som vi redan var skulle han såklart börja bråka med mig, onödigt men han hade rätt i vissa saker han sa.
Efter att vi gått ca 20 min och hade mer än halva vägen kvar så kom hans bror och plockade upp oss och körde oss hem till värmen. Lite smått irriterade och klockan hade redan blivit halv 3 så gick vi direkt och la oss. Shpend somnade/deckade med en gång och började snarka, ville först inte väcka honom men efter ytterligare en halv timma sket jag i det och knuffade honom tills han vaknade och slutade snarka. VI mös lite istället och låg och prata så tiden rann iväg och vi somnade istället halv 5. Kl ringde igen vid halv 8 och jag skulle hem och vara barnvakt, men det gick inga tåg så tidigt så fick ta ett vid 11 istället.
Så nu ligger jag här med Aliyya och kollar barnprogram, trött som ett as.
Men så är det när man är kär :)

Älskar dig Shpend även om det inte var den bästa natten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0