Uppe med tuppen.

Idag var jag uppe med tuppen, eller kl halv 8 iaf. Träffade Anna och Nicole för att göra lite ärenden. Vi var klara vid halv 11, så vi åkte till Super sushi och åt lunch =) jätte gott.

Nu är jag hemma med Lollo och ska skriva på en begäran om utdrag från belastningsregistret för att få bevis att vi inte har någon prick i registret och kan skriva upp oss på vikariepolen och komma in på den utbildning vi söker.
Väntar fortfarande på svar om ja kommer in på min matte B kurs, men de tror jag att ja gör.

Resten av dagen vet jag inte vad som händer, saknar min gris så funderar på att ta en långpromenad med henne om det inte börjar regna.


Bilder på min fina gris.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0