Tisdag.

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist.
Igår jobbade jag 8-16 och sedan mötte jag sofie på backaplan. Vi åkte och hämtade Akira, gick en promenad med henne och köpte pizza.

Idag vaknade jag sent, kunde inte somna på kvällen för det var ensamt utan älsklingen. Men iaf så vaknade jag lagom till våra bästa år =). Sedan var det ner på stan för att möta frugan idag igen, vi gick och åt Thai mat och kollade kläder. Jag köpte mig en ny jacka på rean, jätte fin =). Efter stan åkte jag förbi Lollo på hennes jobb och snackade lite skit med henne, ville ha med mig Anna med, men mitt lilla hjärta var sjuk.
 
Imorgon ska jag passa min söta turkunge, ska på stan igen och kolla julklappar till släkten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0