Tisdag 23 dec

Det är dagen innan julafton och jag har absolut ingen julkänsla alls. Fast det blev lite bättre när mamma började spela hög julmusik i hela lägenheten innan jag gick ut.

Våran mini julafton var mysig, gjorde inte så mycket mer än att öppna julklapparna =) och jag fick precis det jag önskade mig =) Ett par skor som jag älskar och en ny plattång, tack tack tack <3.




Annars idag så ringde Raika och väkte mig vid kl 10 och ville in till stan och äta frukost hehe, så han kom och hämtade mig vid 11 och körde in mot stan. Det var väldigt roligt att träffa honom eftersom vi inte sett sen i sommras. Han pluggar också i LA  och är bara hemma 2 gånger om året så det var verkligen kul att se han =).



väldigt, väldigt gamal bild på mig och Raika, år 2005 tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0