Mini Julafton

Älskling kom till mig inatt =) så vi bestämde oss för att öppna julklappar idag istället eftersom vi kanske inte ses mer innan julafton. Så han åkte ner till stan nu för att köpa min julklapp då han inte har hunnit det innan. Jag själv har redan köpt alla julklappar så för att överaska han med lite julstämming har jag dukat upp med pepparkakor och hans klappar på en filt i sängen och sedan lagt massa ljus runt =) hihi, så nu väntar jag på att han ska komma hem och se vad jag har gjort till honom. Visst är jag söt ibland? =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi :)

2008-12-22 @ 00:17:55
URL: http://lovisaee.blogg.se/
Postat av: Mr.A

2008-12-22 @ 23:12:22
Postat av: Mr.A

sött och du får lägga ut bilder på vad du fick tycker jag :P

2008-12-22 @ 23:13:00
Postat av: Josefin

Lollo lite dålig uppdatering för din del :P

2008-12-24 @ 01:47:02
URL: http://jossiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0