Måndag (inlägg till Artan)

Lite dålig uppdatering men men

Hade inte tänkt att skriva idag egentligen men Artan ville visst veta lite om min helg, kärlek, vänner, livet och mina tankar. Så nu får du nått att läsa ;).


Helgen
Fredag: Vaknade ganska sent för var ute en sväng på torsdagen men Ella, Anna och Sofie. Vi var på PC och drack goda drinkar. Men iaf på fredagen var jag hemma tills kl 16:00 då jag skulle gå och hämta grisen, så jag mötte Anna och vi tog ut Akira på en promenad. Sedan var det hem till mig för att bara dega framför tv:n tills det var dags för en kissetur för Akira igen, så vi gick ut och förbi hemköp för att köpa chips till idolfinalen. Anna gick hem tidigare för att upp och jobba dagen efter så jag fick kolla själv tillslut. Efter Idol hade jag väldigt tråkigt så ja ringde Carro och gick ut på en cigg, sedan hem till henne för att lyssna på gamla låtar från back in the days ;). Shpend kom och hämtade mig hos Carro och vi åkte hem till mig.
Lördag: Vi vaknade tidigt för attt han skulle till banken, så de var in mot stan för att hittade en Swedbank som var öppen på en lördag, det tog lite tid men vi hittade en till slut. Efter de åkte vi hem igen, han somnade och jag kollade på tv, sedan var det dags för mat (vi åt indiskt) jätte gott :). Jag hoppade in i duschen för att sedan göra mig iordning för utgång med Lina, Anna, Lollo och Shpend. Först var det lite förkrök på PC och sen Nivå där Elias spelade och gav oss gratis dricka, tack =).
Söndag: Vaknade ganske sent eller vid 13:00 iaf. Hade besök av min systers, Celal och Aliyya som var här för att hjälpa till med julbaket, tyvärr missade vi det för vi vaknade för sent men pepparkakorna var goda iaf. Jag följde Shpend till bilen för han skulle tillbaka hem och sedan till Norge igen. Så för min del var det hem och vila innan jag träffade min Anna för att promenera ner till Lollos jobb och hälsa på. Vi träffade även Lina en stund innan jag skulle hem och sova för att upp och jobba idag.

Det var nog det mesta från min helg =)


Lite om kärleken och vännerna då, vet inte riktigt vad du vill veta Artan ;) men för min del går det väldigt bra just nu, kärleken iaf. Har väl haft lite gräll på båda hållen för några veckor sedan men sånt hör till ett förhålande. Det är bra med vännerna med, men så finns det ju alltid något/ någon att prata lite skit om (inte de närmaste såklart) som sagt är vi alla små drama queens.


Livet: Mitt liv är inget speciellt. En vanlig vardag går jag antingen upp tidigt för att gå till jobbet eller så degar jag bara i sängen halva dagen för att sen på eftermidagen träffa tjejerna på en promenad eller fika. På helgerna är det utgång för det mesta, men det börjar bli lite tröttsamt så ser faktiskt fram emot att jobba två helger i rad. Så förutom jobbet, vännerna och pojkvänen händer det inte så mycket i mitt liv.


Mina Tankar lägger jag nog mest på vad jag ska ge alla i julklapp nu, och vart vi ska vara och fira nyår. Annars tänker jag lite på detta med pluggandet, om jag kommer in på högskolan (som jag hoppas) eller om man ska söka sig mera jobb. Och även hur jag ska kunna spara pengar till Thailand resan som antagligen blir av vid Pappas 50års dag nästa år.





Och för er som inte vet vem Artan är =)
Han är öppen för förslag, så tjejer det är bara att fråga mig efter hans nummer.


Kommentarer
Postat av: Mr.A - artan

haha nu blev jag glad jossi ett mycket bra blogg inlägg..

jag tycker faktis om och läsa din blogg haha..

Och mit nr jossi det får ingen det är förbjuden frukt haha...

all lycka till dig och shpend ni är så gulliga tillsammans:D

2008-12-15 @ 23:07:19
Postat av: Josefin

hehe de e nog ingen fara med ditt nummer, de e inte så många som läser min blogg =).. och tack så mkt =)

2008-12-15 @ 23:38:21
URL: http://jepettersson.blogg.se/
Postat av: kim

tack för att du nämnde att jag var med i fredgas med dig och anna dö

2008-12-16 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0