Julbord.

Ska snart iväg på julbord på Liseberg med jobbet =) ska bli riktigt mysigt.
Möter nog upp Emelie och Mimosa innan maten för att åka skridskor och mysa runt bland all julpyntning. Älskar julen.

Helgen har varit jätte bra verkligen. Ganska mycket festande, både fredag och lördag.
I fredags var jag en stund på flame med Lollo och sofie så träffade vi kim där. Sen kom Shpend och vi tog några öl hemma hos mig innan vi gick till Respekt.
I går var vi hemma hos Johanna som fyller år idag (GRATTIS) lekta massa lekar som var hur kul som helst =). Sedan var det Razzia resten av kvällen tills älskling kom och hämtade mig.


Ett stort GRATTIS till dig igen min fina <3



(bilden är från i sommras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0